Jak złożyć zamówienie


Jeśli masz pytania lub problemy w związku z którąkolwiek z naszych kolekcji, nasz Dział Obsługi Klienta chętnie Ci pomoże. Proszę kliknij na „KONTAKT” i napisz do nas. 

Zanim to jednak zrobisz, sprawdź proszę, czy odpowiedzi na jedno z Twoich pytań nie ma tutaj!

Kto może kupić przez Internet "brakujące naklejki / karty"?

Ta usługa dostępna jest dla wszystkich mieszkańców Polski.

Ile brakujących naklejek mogę zamówić?

To zależy od kolekcji, od 40 do 100 szt.

Koszyk z kolekcjami i brakującymi produktami

Dostawa pełnych kolekcji możliwa jest jedynie poprzez przesyłkę kurierską. Koszt dostawy będzie uzależniony od zawartości Twojego koszyka (np: od ilości zamówionych kolekcji)

Jak śledzić przesyłkę

Możesz śledzić swoją przesyłkę, korzystając z numeru śledzenia (tracking number) przekazanego przez firmę kurierską. Jak tylko przesyłka zostanie nadana, wyślemy do Ciebie maila z linkiem umożliwiającym śledzenie przesyłki. Możesz także śledzić przesyłkę poprzez dostęp do historii zamówień.

Dostawa pod różne adresy

Możesz podzielić swoje zamówienie na kilka części i wskazać dla każdej partii inny adres doręczenia. Sposób doręcznia może być różny dla każdego adresu jak również koszty dostawy będą kalkulowane osobno dla każego miejsca doręczenia.

Reklamacje dotyczące zamówień

Jeśli w przesyłce, którą otrzymałeś znajdują się inne produkty, niż te, które zostały zamówione, możesz  od razu złożyć reklamację poprzez naszą stronę internetową. W sekcji z historią zamówień, znajdziesz formularz, poprzez który możesz złożyć reklamację dot. jednego lub kilku zamówień. Możesz także poprosić o ponowne wysłanie Twojego zamówienia jeśli nie otrzymałeś go w określonym terminie dostawy.

Lista życzeń

Lista życzeń pozwala użytkownikom na dodanie produktów do listy ulubionych. Użytkownicy mają także możliwość udostępnienia listy życzeń poprzez e-mail, wprowadzając adresy mailowe i dodając wiadomość.